De opleiding
ITIL®4 is de standaard in IT Service Management. Tijdens de ITIL®4 Foundation training maak je kennis met de ITIL terminologie (Service Value System, Service Value Chain en de Guiding Principles) en leer je hoe je dit framework toepast voor succesvoller IT Service Management binnen jouw organisatie.
Tijdens deze training leer je:
- Wat IT Service Management inhoudt volgens het ITIL® framework
- Over de 4 dimensies van ITIL®4
- Wat de 7 ITIL®4 Guiding Principles zijn
- Hoe je het Service Value System en de Service Value Chain toepast binnen jouw organisatie
- Weloverwogen keuzes in IT Service Management maken op basis van best practices
Op welke beroepen sluit deze training aan?
- Alle beroepen binnen het IT Service Management
- (IT)Professionals die voor organisaties werken die het ITIL® framework hanteren
Praktische informatie
Deze training duurt drie dagen. Dit traject bestaat uit 24 contacturen.
Het ITIL®4 Foundation Examen is inbegrepen bij deze training. Dat betekent dat je na afloop van de training meteen het examen af kunt leggen. Als je voor het examen slaagt, ontvang je de ITIL®4 Foundation certificering.
Opleidingseisen
Deze training geschikt voor :
- IT Service Management professionals
- IT Professionals
TERUG NAAR OVERZICHT